Detta formulär är till för dig som önskar informera SWESS  kundsupport om företagsuppgifter avseende ett kommande ägarbyte.

Syftet med detta formulär är för att underlätta för dig och för oss så att ägarbytet för gällande verksamhet sker så smidigt som möjligt. Förutsättningen för att fylla i detta formulär är att det sker ett byte av organisationsnummer, oavsett om den fysiska ägaren är densamma.

Ett ägarbyte förutsätter även att besöksadressen är densamma. Ett kassasystem får inte byta fysisk plats i samband med ett ägarbyte.

Boka en tid med SWESS kundsupport efter inskickat formulär så ringer vi dig enligt lämnade uppgifter.

Ägarbyten utförs endast helgfria vardagar mellan 10:00 – 14:00 och utgår med en administrativ avgift om 3500 SEK.

Ägarbyten sker på distans via fjärrstyrning. Önskar du ägarbyte på plats, vänligen kontakta oss innan du bokar tid. Ägarbyte på plats utgår med en högre avgift än ovan.

Fyll i allt nedan med korrekt information

Skall koppling till externt bokföringsprogram användas?

Skall kassasystemets artiklar & kategorier behållas eller rensas?

Skall det ske ett ägarbyte av betalterminal?