SUPPORTAVTAL

Supportavtal.

Ett enkelt och kostnadseffektivt sätt att se till så din verksamheten kan fortgå. Ni får den hjälp och support ni behöver via telefon och/eller via datorn om ni har internetuppkoppling.

Vi loggar alla ärenden oavsett garanti eller supportärende, detta underlättar hantering på problematiken och hjälper oss att göra rätt prioriteringar; Alla kunder får hjälp i rätt ordning och i prioriteringsnivå.

GARANTIAVTAL

Möjlighet att ha kontroll på er utrustning och kostnad.

Vi tar ansvar för funktion, tillgänglighet och underhållet av utrustningen med vårat garantiavtal.

Vi jobbar med fast pris, detta inkluderar även reservdelar (dock ej yttre påverkad skada eller oaktsamhet).

Varför välja ett garantiavtal? Svaret är enkelt, du som kund ska kunna hålla kostnaderna under kontroll.

Utformning av avtalet, varje företag bestämmer avtalets utformning och därför finns möjlighet att utforma avtalet så att det passar just din verksamhet.

Vi är alltid tillgängliga enligt överenskommen tid.

PREMIUMAVTAL

Premiumavtal

Detta avtal är för dig som vill komma undan alla problem under din verksamhets öppettider.

Vi skräddarsyr ett avtal som passar din verksamhet så ni inte står och funderar på vad som ingår och vad som inte ingår.

Detta avtal är mest förmånligt för företagare som lägger stor vikt på funktion och support.